Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut

Pahoittelemme poikkeuksellisen pitkiä palveluaikoja! Energia-asiat ovat nyt monien mielessä. Näiden ohjeiden avulla saat nopeiten vastauksen asiaasi.

1.Etsi tietoa verkkosivuiltamme

Sähkölaskun maksaminen

Hyödynnä nämä avut, mikäli laskun maksaminen haastaa.

2. Sovelluksessa ja Online-palvelussa näet sopimustiedot & laskut 

  • Eräpäivän siirron teet parilla klikkauksella itse Online-palvelussa.
  • Uuden sopimuksen tai tuotteenvaihdon teet nopeiten verkossa.

3. Puhelimitse saat meihin nopeiten yhteyttä

  • Jonottaminen saattaa kestää harmillisen kauan ja voitkin jättää takaisinsoittopyynnön.
  • Jätäthän vain yhden soittopyynnön.
  • Pyrimme vastaamaan soittopyyntöön 3 arkipäivän kuluessa.

4. Sähköisiin kanaviin vain kiireettömät asiat

  • Käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä. Valitettavasti vastaus saattaa kestää huomattavankin pitkään
  • Huomaathan, että uutta sopimusta, sopimusmuutoksia tai sopimuksen irtisanomista ei voi tehdä sähköpostitse.

Palvelemme toistaiseksi puhelimitse arkisin klo 10-18. Aamun ensimmäiset tunnit vastaamme soittopyyntöihin ja viesteihin.

Kaukolämmön ja Vaasan Sähköverkon asioissa palvelemme normaalisti. Katso yhteystiedot täältä.