Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut

Pahoittelemme poikkeuksellisen pitkiä palveluaikoja! Energia-asiat ovat nyt monien mielessä. Näiden ohjeiden avulla saat nopeiten vastauksen asiaasi.

1.Etsi tietoa verkkosivuiltamme

2. Sovelluksessa ja Online-palvelussa näet sopimustiedot & laskut 

  • Eräpäivän siirron teet parilla klikkauksella itse Online-palvelussa.
  • Uutena asiakkaana teet nopeiten sopimuksen verkossa.
  • Uusi sähkösopimus & tuotteen vaihto nykyasiakkaalle
    • Vaasan Sähköverkon alueella tästä
    • Muun Suomen alueella tuotteen vaihdot ja täysin uudet sopimukset puhelimitse.

3. Puhelimitse saat meihin nopeiten yhteyttä

  • Jonottaminen saattaa kestää useamman minuutin ja voitkin jättää takaisinsoittopyynnön.
  • Jätäthän vain yhden soittopyynnön.
  • Pyrimme vastaamaan soittopyyntöön kolmen arkipäivän kuluessa.

4. Sähköisiin kanaviin vain kiireettömät asiat

  • Käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä. Valitettavasti vastaus saattaa kestää huomattavankin pitkään.

Palvelemme toistaiseksi puhelimitse arkisin klo 10-16. Aamun ensimmäiset tunnit vastaamme soittopyyntöihin ja viesteihin.

Kaukolämmön ja Vaasan Sähköverkon asioissa palvelemme normaalisti. Katso yhteystiedot täältä.