Hei, saitko tekstiviestimme? Laskulla virheellinen merkintä sopimuksen päättymisestä

Lähetimme tekstiviestin, jossa kerroimme, että Perussähkö-/Tuulisähkö-asiakkaiden laskulle on eksynyt virheellinen tieto sopimuksen päättymisestä. Kyseessä on järjestelmässä tapahtunut virhe, jota korjataan parhaillaan. Valitettavasti viesti lähti aiheettomasti myös joillekin asiakkaille, joilla on määräaikainen Ilmastosähkö-sopimus. Sopimuksesi ei ole päättymässä, vaan päivämäärä tarkoittaa seuraavan hintakauden alkamista. Tästä olemme ilmoittaneet erikseen asiakaskirjeellä syyskuussa. Pahoittelemme asian mahdollisesti aiheuttamaa hämmennystä. Asia ei

Perussähkön ja Tuulisähkön sopimustietojen esitystavassa virhe – sopimus ei ole muuttunut määräaikaiseksi

Perussähkön ja Tuulisähkön sopimustiedoissa on valitettava ja harhaanjohtava virhe. Online-palvelussa sopimus näyttäisi päättyvän 14.10. ja alkavan uudestaan 15.10. Asiakkaana sinun ei tarvitse olla huolissaan, sopimuksesi on voimassa normaaliin tapaan. Sovelluksessamme taas virhe näyttäytyy hiukan eri tavalla. Siellä sopimus näyttäisi muuttuneen määräaikaiseksi. Sopimustyyppiä ei kuitenkaan ole muutettu, vaan kyseessä on järjestelmän tekemä tulkinta. Olemme muuttamassa kyseisten