Vahvistamme tiimiämme

Onko energia intohimosi? Haemme nyt asiakaspalvelupäällikköä, käyttöteknikkoa sekä asiakasneuvojaa maksuvalvontaan.

Asiakaspalvelupäällikkö

Tule johtamaan osaavaa asiakaspalvelutiimiämme kohti kehittyvää asiakaskokemusta! Arvostamme aktiivista ja inspiroivaa työskentelyotetta, liiketoimintaympäristön tuntemista, näyttöjä luottoprosessien hoitamisesta sekä vahvaa sopimusteknistä osaamista.

Odotamme aikaisempaa kokemusta palveluprosessien kehittämisestä, luottoprosesseista sekä erinomaisia vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja. Hahmotat nopeasti kokonaisuuksia ja teet saumattomasti yhteistyötä organisaation eri tahojen kanssa. Resurssien tehokas hallinta on sinulle arkipäivää, ja esimiehenä tunnistat joustavuutta ja nopeaa reagointia vaativat tilanteet. Tehtävässä raportoit talousjohtajalle.

Lue tehtävästä lisää ja hae 27.1. mennessä.!

Käyttöteknikko

Tässä työssä valvot ja ohjaat kaukolämmön tuotantoa ja jakeluverkkoa sekä valvot sähköverkon toimintaa. Tehtävässä onnistuminen vaatii kykyä toimia itsenäisesti sekä valppautta ja harkitsevuutta päätöksenteossa.

Asiakasviestintä sujuu sinulta kahdella kielellä ja sinulla on soveltuva tekninen koulutus. Kokemus vuorotyöstä katsotaan eduksi.

Työvuoron aikana vastaat myös mm. vesianalyyseistä, kemikaaliannosteluista ja valvontakierroksista. Lisäksi hoidat viranomaisyhteydet, häiriöilmoitukset ja toimistoajan jälkeen asiakaspalveluun liittyvät päivystystehtävät.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän energiamaailman eturivistä ja perusteellisen perehdytyksen tehtävääsi. Konsernin monipuoliset työsuhde-edut ovat käytettävissäsi.

Lue tehtävästä lisää ja hae 27.1. mennessä.!

Asiakasneuvoja maksuvalvontaan

Onko sinulla silmää hyvän asiakaskokemuksen luomiselle? Kiinnostaako monipuolinen tehtävä, jossa uuden oppimiselle on paljon mahdollisuuksia? Arvostamme näyttöjä luottoprosessien hoitamisesta. Tehtävä on kokopäiväinen ja vakituinen.

Etsimämme henkilö on huolellinen ja pystyy toimimaan tehokkaasti myös aikapaineen alaisena. Asiakkaidemme kohtaamisessa palveluhenkisyys ja ystävällisyys ovat menestymisesi kulmakiviä, mutta tarvittaessa sinulla on kykyä myös jämäkkään ohjaamiseen. Työssäsi käytät sujuvasti molempia kotimaisia kieliä ja selviät myös englannin kielellä. Toivomme sinulta aiempaa työkokemusta asiakaspalvelutyöstä, positiivista asennetta sekä vahvoja vuorovaikutustaitoja.

Lue tehtävästä lisää ja hae 27.1. mennessä.!