Asiakkaamme ovat meille kaikki kaikessa ja asiakaskokemus on asia, mihin panostamme työssämme jatkuvasti. Asiakaskokemustyön hedelmät näkyvät myös tutkimustuloksissa ja olemmekin sijoittuneet tutkimuksissa jo kolmen vuoden ajan kärkikolmikkoon sähkönmyyjien joukossa:
Vuoden 2020 EPSI Rating -asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan Vaasan Sähkön asiakkaat olivat vuonna 2020 toimialamme tyytyväisimmät! Vuoden 2021 tutkimuksessa saavutimme yritysasiakkaiden ykkössijan ja kuluttaja-asiakkaiden kakkossijan. Yritysasikkaidemme keskuudessa oltiin erityisen tyytyväisiä meidän imagoon sekä rahalle saatavaan vastineeseen.
Tuntuu hyvältä, että asiakkaiden luotto meihin pysyy kovana vuodesta toiseen, Vaasan Sähkön markkinointipäällikkö Tiina Lillbacka kommentoi.
Tätä asiakkaat arvostavat sähköyhtiössä
Luottamus & Maine Q2/2020 -tutkimuksen mukaan näyttäydymme luotettavana ja edullisena energiayhtiönä. Vastaajat arvostivat etenkin yhtiön taloudellista vakautta, hintansa arvoisia tuotteita sekä avointa ja läpinäkyvää toimintaa. Meitä arvostetaan myös reiluna työnantajana, jolla on selkeä suunta.